שמאי רכב בקריות

שמאי רכב בקריות
קל גד שמאים

קל גד שמאים

קל-גד שמאים הינה חברת שמאות רכב וותיקה הפועלת ברחבי הארץ. מהווים סביבת עבודה מהמתקדמות בענף וכל אופן הניהול והטיפול בתיק/באירוע – הן ע"י השמאים המקצועיים והן ע"י צוות המנהלה.

תאונות הדרכים הן הקלות יחסית והן הקטלניות מחייבות את שמאי רכב בקריות לעבודה מול רכבים בעלי נזק בהיקפים שונים.

המיומנות הרבה שלהם מאפשרת להם לבחון כל מקרה לגופו באופן מעמיק ויסודי, כדי להגיע למסקנות הנכונות על מידת הנזק, רציונליות התיקון וההשלכות שיכבידו על הנהג גם בטווח הרחוק.

התנהלות לאחר תאונת דרכים

בעל רכב שרכבו נפגע, מיידע על כך את חברת הביטוח ושמאי מטעמה מגיע למוסך כדי לבדוק את מצבו של הרכב. קיימים סוגים רבים של מקרי נזק והשמאי של חברת הביטוח מוודא אילו חלפים נפגעו, אם מדובר בסיכון בטיחותי לנהוג ברכב זה, עלות התיקון ופרמטרים נוספים. כל התחשיבים מובילים למסקנה האם כדאי לתקן את הרכב או אם ערך הפגיעה הוא למעלה מ- % 60 מערכו, לא לתקן את הרכב אלא להעבירו לפירוק ולפצות את בעל הרכב בערכו בשוק, וכך יוכל לרכוש רכב אחר.

שמאי רכב בקריות

בחירת שמאי רכב בקריות

בעל רכב באזור הקריות שאינו מרוצה מהקביעה של שמאי הביטוח כיוון שלהערכתו היא נמוכה באופן ניכר מהערך האמיתי של הנזק ושל ירידת הערך העתידית שתפגע בשווי הרכב בעת המכירה, שוכר שמאי רכב מטעמו, שיבדוק את הנתונים באופן היקפי ומאסיבי ויגיש את הדוח שלו לחברת הביטוח.

מדובר בהליך רגיל ומקובל כמו הגשת הצעת מחיר נוספת וחברת הביטוח אף משלמת לבעל הרכב חלק מעלות דוח נוסף זה.

חברת הביטוח מקבלת את הדוח החדש ונציג התביעות מחליט בכל אחד מהמקרים אם לאשר את הדוח של שמאי הרכב הפרטי או לא, על פי הממצאים בשטח.

אם סכום ההחזר גדל בעקבות דוח זה, בעל הרכב מרוצה כי הסכום הכללי תואם כעת את הנזק האמיתי. אך אם לא אושרו הפערים הכספיים, מחליט בדרך כלל בעל הרכב לתבוע את חברת הביטוח על ההפרש הכספי.

אין קביעה אחידה, אך קיימים מקרים רבים שבית המשפט מבין במהלך הדיונים כי אכן הסכום שנקבע הוא נמוך משמעותית מהסכום שיש לשלם לתובע, ולכן חברת הביטוח נאלצת לשלם ללקוח התובע את ההפרש הכספי.

קיימים מקרים שבהם בית המשפט חושב שהתביעה בגין תשלום נוסף אינה מוצדקת ולכן דוחה אותה.

שמאי אמין ומיומן

לקוח הזקוק לשמאי בודק כמה אופציות של שמאי רכב בקריות. הדרך הטובה והנכונה ביותר היא לבחור שמאי רכב ששירת נאמנה במקרים דומים חברות ביטוח, סוכני ביטוח, חברים או בני משפחה ושהם היו מרוצים מהדרך המקצועית אשר בה הוא הוביל אותם.

שמאי רכב בקריות


תביעה בבית המשפט

בעל רכב שאינו מקבל את הסכומים שקבע שמאי הרכב של חברת הביטוח, יכול להחליט לתבוע אותם על ההפרש הכספי.

שמאי רכב בקריות מכין חוות דעת מומחה הכוללת את כל המידע המקצועי ואת התחשיב המפורט שהוביל אותו לקביעת העלויות הנכונות.

בתיק משפטי זה, יכול להיות שגם הצד השני ישכור את שירותיו של שמאי הרכב ובית המשפט יראה את שתי חוות הדעת, יזמן את השמאים למתן עדות, כל אחד יסביר וינתח את המקרה על פי תפיסת העולם המקצועית שלו, ורק אז, בית המשפט יקבל החלטה איזו מחוות הדעת של השמאי מקובלת עליו או לחילופין יחליט למנות שמאי מטעמו שייתן חוות דעת ניטרלית. בית המשפט בדרך כלל לא פוסל את חוות הדעת הראשוניות שקיבל ובסוף המסלול הוא מחליט מה תהיה החלטתו.

חשוב לבחור שמאי רכב מומלץ בקריות שייתן את מלוא המענה המקצועי, ההגון והליווי האישי לאורך כל הדרך הדרוש לבעל הרכב.

קרא פה על שמאי רכב בחיפה.

אולי גם יעניין אותך...

שמאות לרכבי נכים

שמאות לרכבי נכים

משרדנו עוסק גם בנישה הייחודית של שמאות לרכבי נכים. מדובר בנושא מורכב יותר מאשר שמאות רכב לרכב רגיל, כיוון שקיימים סוגים רבים של רכבי נכים

למאמר המלא »
שמאי רכב החיפה

שמאי רכב בחיפה

כיצד מוצאים שמאי רכב טוב באזור חיפה ולמה יש לשים לב כאשר אתם בוחרים בשירות? במידה ואתם זקוקים לשירות של שמאי רכב בחיפה או בכל מקום בארץ-

למאמר המלא »